June 25, 2011

CHAPTER 120: PARANOIA :)

menulis diatas batu.
aku tak nampak apa yang ada disitu.
mana aku buta kerana sesuatu.
tak nampak apa yang ada disitu.

buta ku membuta tuli.
buat keputusan tak ingat orang disini.
ku teruskan walau tahu apa akan jadi.
asalkan aku rasa diri happy. :)

agak lama aku tak menulis disini.bukan kekeringan idea mentah untuk di olah kedalam tulisan tapi masa yang terlalu cepat meninggalkan aku sehingga aku tak sempat untuk berfikir pun akan apa yang aku coretkan disini.Ye aku tau masa manusia semua sama tapi aku terpaksa spend time aku untuk tutor tutor tutor study study lab report lab report.sampai masa untuk diri sendiri pun tiada.

well aku tahu aku memang fail dalam bab-bab pengurusan masa ni.ye aku ada buat perancangan untuk hari-hari aku tapi aku tak ikut pun.aku tak tahu mengapa?kemalasan?kurang disiplin?

mungkin itu boleh digambarkan tentang diriku ini.haha tapi past few weeks ni aku dah tukarkan semua ini menjadi sesuatu yang lain.aku dah buat planner.every night aku tulis apa yang aku nak buat esok.so aku sudah jadi lebih terurus sekarang ni.tiada apa yang anda perlu risaukan.aku sudah besar dan sudah pandai aku mengorak langah kedepan.yang dibelakang aku pikul.yang dihadapan aku sambut.semuanya tampak mudah.satu-satu halangan aku tempuh.semuanya pergi dengan senyuman dan datang dengan kegembiraan. aku sahut semuanya dengan satu harapan agar aku berjaya dalam KEHIDUPAN



ps:suasana baru dalam kehidupan.baru start sem dh ada konflik.tapi sudah settle dont woryy yer hee :)

No comments: