April 4, 2011

PENANGANUSOPWILCHA

well post aku kali ni aku rasa mcm lain gila dr post aku yang dulu-dulu.aku pun tak tahu macam mana fenomena ini boleh menjadi-jadi di tanah air.before this aku anggap fenomena ni just berlaku dekat kolej aku tapi tak sangka pulak aku yang fenomena ni sudah menggegar satu malaya.haha.
fenomena apa tu??apa lagi kalau bukan HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAHatau kalau aku nak lebih spesifikkan lagi adalah fenomena USOP WILCHA.setelah beliau menggamatkan arena of star genting highland tadi baru aku perasan yang USOP WILCHA ni dah jadi satu ikon popular dekat malaysia ni. Dan aku rasa tak salah jugak kalo aku cakapkn malam tadi dia setanding SHAHEIZY SAMdari segi ke popularannya.aku rasa malam tadiUSOP WILCHA memang telah membuat satu persembahan penutup yang mantap sekali. even bila datuk siti buat persembahan penutup pun aku gelak jugak bila aku teringatkan pasal siUSOP WILCHA ni.haha then aku mula la berfacebook cariUSOP WILCHA.aku jumpa satu fan page ni USOP WILCHA GLAMOUR DI PENTAS ABPBH 2010.aku straight away terus like page tuh.masu tu around 300 orang je yang like page tu.tuptaptupta setengah jam lepas tu aku tgk dh nk dekat seribu dah.
aku punya keterujaan semakin meningkat.every half an hour aku bukak pageUSOP WILCHA tu.sampai la admin buat pengumuman untuk target 3000 fan before subuh.
penanganUSOP WILCHAmemang sangat di luar batas pemikiran aku.kalau dulu zombie kg. pisang aku tengok watak dia mcm biasa je tapi still lawak.tapi sekarang dah jadi top.hahah rezekiUSOP WILCHA la atau gelarannyaSHY8.
sekarang admin USOP WILCHAGLAMOR DI PENTAS ABPBH ada target baru untuk dapatkan 10000 like untuk page tuh.dan ketika entry ini ditulis tinggal lagi seratus lebih je lagi before cukup seratus.dan aku rasa they will make it.btw good job to orang yang buat fan page tu dan good job toUSOP WILCHA kerna telah mncetuskan satu fenomena di malaya.semoga karier seni anda erus bersinar di KG PISANG.heee


ps: aku tengok vid abpbh tu byk kali mlm tadd.tak jemu-jemu aku layan USOP WILCHA bikin gamat kat pentas abpbh.welll page tu dah sampai 10000 dah pun.next target tak tau plak aku??sejuta kut??hahah

FULLSTOP.

1 comment:

syazwana che wahab said...

lepas ni ramai plak yg gune while-char kan??? XD