April 21, 2011

112: BROTHER'S DAYS

hari petang yang panas pada mulanya bertukar menjadi satu hari yang penuh dengan warna-warna di awangan.for the first time dalam tahun ni aku keluar hangout dengan adik.tu pun sebab dua-dua ada agenda yang sama kalau tak aku rasa kami berdua takkan keluar.
well yela macam adik beradik yang lain dimana pergaduhan menjadi juadah harian.begitu juga kami.tapi semenjak dua menjak ni kami menjadi rapat.mungkin sebab sudah tinggal berdua.
jadi petang kami di hiasi dengan aktiviti yang indah.ohhh ya tak lupa juga kawan adik ikut sekali. biar lah gambar menceritakan segalanya.












































well semuanya menjadi indah bila bersama keluarga dan teman.patutlah orang cakap family first kan. oleh itu ambillah masa walau sejenak untuk bersama dengan orang yang anda sayang walau sesibuk mana pun anda.
ps: kadang-kadang kita rasa tak perasan benda yang ada depan mata kan?


FULLSTOPP

4 comments:

nur zahirah abdul majid said...

mad, topi tu aku kenal. haha

hammaddali said...

topi yang menjadi milik aku selama sebulan hahah

nur zahirah abdul majid said...

tu topi siapa sebenarnya? = ='

amadd said...

tu topi ben lah.aku culik je rituh haha