April 16, 2011

111


setelah sekian lamanya menanti buah yang tak gugur-gugur akhirnya tiba juga ke tanah. metafora yang aku gunakan tak seperti apa yang aku rasakan. rasa happy bangga takut teruja semua ada. akhirnya sampai jugak kauke dalam dakapan aku wahai Baby E.
macam mana aku boleh dapat Baby E??well sebenarnya aku bertuah kerana aku punya Mak yang sangat understanding akan perihal anak-anak mereka yang berbagai-bagai. mak cakap kat along aku nak Baby E then along baalik je terus mak ajak keluar pergi beli. berbekalkan duit simpanan aku seribu, duit emak seribu dan duit along empat ratus (actually aku hutang along haha) akhirnya Baby E sampai ke dakapan aku. setelah lama aku berdiskusi dengan taukey kedai tu aku pun angkut Baby E.
First destination to go, aku mak along dan adik pergi ke lumut.saja ja hangout sambil minum ais kacang. dan aku sempat juga try-try snap dengan Baby E. hee dan hasilnya okayla hee.so dah kenyang makan ais kacang. aku balik dan tidur ber pelukkan Baby E.btw korang jangan tanya model apa ye.biarlah rahsia heee. :p





















ps: bersyukur dekat allah atas segala kurnia

No comments: