October 19, 2010

PERTANDINGANMENCARIJODOHDIKALANGANJEJAKAMH1P1

tekan keyboard.then tekan kekunci.then dah setengah ayat tulis tekan backspace.idea datang time aku kat kelas.aku kat toilet.macam mana la aku nak ingat apa benda yang aku nak tulis??heee oke minggu depan us tapi bebudak block b1 nie sume macam tadak apa nak buat je.aku masuk bilik ni tengok movie masuk bilik ni maen pes masuk bilik nie duk lepak.haishhh apa nak jadi kat bebudak ni entah la.aku tawla mereka mereka nie agak pandai.hahaha

oke kawan ada prob.dia rindu mak dia.aku??rindu mak tak??ermmmm ada masalah la.aku rindu mak aku.tapi kalo aku cakap mati aku.haha.confirm family aku dah tak caya kat aku.
oke deadline untuk cabaran aku dengan yus and ab sudeh hampir tamat.next week kalo aku tade awek gak aku kenala buat apa yang dorang suruh.OLEH ITU SESAPA YANG BERMINAT CAKAP CEPAT.ANGKAT KAKI.TAYANG BULU KAKI ANDA.TAPI YANG ADA BULU KAKI AKU REJEK HAHAHA.tedela joke joke.tapi yang pasal cabaran tuh seriusly aku tadak calon lg doe.haisshhh yus dah ada FH.ab dah ada ZEFF.AKU plak??haishhh tape tape banyak lg masa.alaaa dalam seminggu macam-macam lei jadi kan heee.sooo no need to worry kan hammad kan.tapi aku rasa aku akan kalah sebab aku mana la nak ada calon yang sesuai untuk aku.yang aku nak semua dah ada.kalo yang ada tu pun kan macam mustahil je haha.oke until then see yaa




ps:budak diatas sangat comel haha gambar diambil semasa dia f4.hahah aku ske dia.tapi dia hanyalah kawan aku heee.kalo ada jodoh jadilah kami ye.hahah opsss yus suda marah hahah soriii dude aku curi gambar mummy kaw hahah.btw thnkss u sebab dah topupkan i..hahha banyak kut u topup.tape t i bg ye.ehhh u u btw tdkn adek u text i hahahha.mintak no adek i lg haha.giler advance budak-budak sekolah rendah zaman sekarang kn.heee terasa aku nie macam dah jauh ketinggalan hee.

PPOOTTSSLLLLUUFF

No comments: