June 3, 2010

alottosay


one more day.then gudbye school.btw all my friends who stay at the school all the best u guys.tp skrg baru aku perasan aku tadak kawan dah kat sekolah tu.eh bukan tadak kawan tapi kwn-kwn aku dah kurang.kalo ada pun kelas lain-lain jumpa pun kadang-kadang aja.kalau diorang tak datang.rehat aku sorang-sorang.hahha [adan muka aku hahah.sekarang baru aku perasan yang kawan-kawan aku lah yang terbaik.haha.tape tape,aku kena berdikari dari sekarang haha.

btw aku skang ske follow seorang awek ni punya blog haha.gambr-gambar dia lawa.haha.aku pun teringin gak nak amek gambar-gambar yang lawa macam dia tu.heee.
ahh to my girlfriend not the special one.i really apreaciate on what u did last nite.i act tanak pun menda tuh.sebab i tanak jadi macam dia. uke?

uke no more to say dada.

fullstop.

to this pic owner,sorry i used ur pic hee.i really admire ur work act.;p

No comments: