March 1, 2010

TAK PATUT TAK PATUT

Ada masalah.tolong2.petang tadi aku nampak budak ni dengan budak ni keluar.tak tau la budak ni dengan budak ni pergi mana?naek motor berdua plak tuh?patut ke aku bagi tahu dekat budak ni?karang kalo cakap kang budak ni sedih plak kang?dah la budak ni cinta budak ni sampai mampus?heishh.aku xtaw la betul ke budak ni ada pape ngan budak ni sbb aku dgr budak ni suke budak ni?entah la.x taw la teman.entah la macam komplikated je menda nie kan.budak ni suke budak ni,budak ni suke budak ni,tapi aku nampak budak ni denagn budak ni?
hahah lantak lah bukan masalah nak pikir.diam jela.gitaw jela.diam jela.gitaw jela?haishhh huh baik diam je.lagi baik kalo aku diam aje.tapi aku patut cakap?tapi memang patut diam?hrmmm
minggu ada sukan dekat sekolah.boleh la datang jual muka macam rituh.hahha.xpe muka aku mahal.sebab tuh takda awek sampai sekarang hahah.yeayy love being like this.
semalam tengok ada perempuan main-main dengan anak dia.tetiba plak rasa suke tengok perempuan macam tuh.wahhh mereka matang.saya nak orang yang matang.takda la pemikiran mereka ni liberal sangat.takdala rasa terkongkong.hahaha.



 
ps:love sometimes just can't make any sense

No comments: