March 3, 2010

bru taw.heee

finally rahsia sudah terbongkar.aku tahu sapa kaw dah.hahha.sebulan kut aku dok pikir nama kaw.bru rinih aku taw haha.tak sangka betul la.kau ke makhluk uhh.hahha.apasal aku tak perasan kau sebelum ni huh??hahha.kaw dekat je kat sinih.haha.tak pelah.bak kata dia.dia nak kau hepi.kau hepi lah dengan dia.dia pun kawan aku jugak.hahaha.
td aku tgk satu vids ni.actually am post kat ms dia.mmg inspired aku gila gila weh..wargghhhh.kalo dia lei buat takkan aku tak  lei kan??pape pn aku salute mereka.tak semestinya kekurangan kita menjadi batu penghalangkan kan??cuma kena lg semngat dan cekal je kan heee






ps:just do what u think was rite

No comments: