March 19, 2010

lamax update.nanti tambah la ye.bulan ni teramat lah busy.sorihaha

March 3, 2010

bru taw.heee

finally rahsia sudah terbongkar.aku tahu sapa kaw dah.hahha.sebulan kut aku dok pikir nama kaw.bru rinih aku taw haha.tak sangka betul la.kau ke makhluk uhh.hahha.apasal aku tak perasan kau sebelum ni huh??hahha.kaw dekat je kat sinih.haha.tak pelah.bak kata dia.dia nak kau hepi.kau hepi lah dengan dia.dia pun kawan aku jugak.hahaha.
td aku tgk satu vids ni.actually am post kat ms dia.mmg inspired aku gila gila weh..wargghhhh.kalo dia lei buat takkan aku tak  lei kan??pape pn aku salute mereka.tak semestinya kekurangan kita menjadi batu penghalangkan kan??cuma kena lg semngat dan cekal je kan heee






ps:just do what u think was rite

March 1, 2010

TAK PATUT TAK PATUT

Ada masalah.tolong2.petang tadi aku nampak budak ni dengan budak ni keluar.tak tau la budak ni dengan budak ni pergi mana?naek motor berdua plak tuh?patut ke aku bagi tahu dekat budak ni?karang kalo cakap kang budak ni sedih plak kang?dah la budak ni cinta budak ni sampai mampus?heishh.aku xtaw la betul ke budak ni ada pape ngan budak ni sbb aku dgr budak ni suke budak ni?entah la.x taw la teman.entah la macam komplikated je menda nie kan.budak ni suke budak ni,budak ni suke budak ni,tapi aku nampak budak ni denagn budak ni?
hahah lantak lah bukan masalah nak pikir.diam jela.gitaw jela.diam jela.gitaw jela?haishhh huh baik diam je.lagi baik kalo aku diam aje.tapi aku patut cakap?tapi memang patut diam?hrmmm
minggu ada sukan dekat sekolah.boleh la datang jual muka macam rituh.hahha.xpe muka aku mahal.sebab tuh takda awek sampai sekarang hahah.yeayy love being like this.
semalam tengok ada perempuan main-main dengan anak dia.tetiba plak rasa suke tengok perempuan macam tuh.wahhh mereka matang.saya nak orang yang matang.takda la pemikiran mereka ni liberal sangat.takdala rasa terkongkong.hahaha.



 
ps:love sometimes just can't make any sense