February 16, 2010

HAPPY BIRTHDAY HAMMAD

tak percaya.memang tak boleh percaya.aku dah umor 18??hahha cepat je masa berlalu.dah 18 tahun rupanya aku keluar dari perut mak aku.tak percaya weh memang tak percaya.terkenang balek dekat hari hari yang aku lalui sepanjang 18 tahun aku hidup sebagai seseorang yang bernama hammad dali.kalo dulu aku kecik sekarang dh besar.kalo dulu aku pendek sekarang dah tinggi.kalo dulu gigi tak kena renovate lg sekarang dh habis renovate dah.memang cepat sampaikan mak aku pun terasa aku membesar dengan cepat.dia kata aku dh makin hensem.haha jarang mak aku nak puji aku tau.kata orang kata ibu x pernah menipu so betul la kut??hee :D

jadi sekarang ni aku boleh la buat aktiviti yang orang 18 tahun dan ke atas buat.hahaha takdala nanti masuk wayang orang usha pelik kat aku sebab aku bawah umur.tapi jadi 18 ni ada jugak tak bestnya.18 menunjukkan aku dah tua.tak boleh lepak dengan budak bawah umor.tak boleh maen nyorok-nyorok.kejar-kejar.tak boleh jadi macam budak-budak dah.cara pemikiran pun kena berubah.sesuai dengan usia aku.tak boleh terbawa-bawa sangat perasaan.tak boleh banyak mengalamun dah.matlamat hidup kena tetapkan dari sekarang.Nak jadi pm la katakan hahaha.18 tahun membawa aku kepada aktiviti yang lebih mematangkan aku.bercampur dengan pelbagai orang.hee

ohh ya lupa terima kasih kepadaAMREE,KERO,IKMAL,HAZIM,SHAHRUL,FAIZ,ADIK UMAI,AKRAM,ADIBsebab korang menjadikan malam hari jadi aku malam yang indah.korang tak pernah miss birthday aku kan?hee.tapi asah lg skill baling telur ye sbb byk x kne.hahah.air busuk tuh mmg busuk weh.jagala kaw akram haha.
tak lupa jugak buat EMAK,AYAH,ALONG,KAK NYAHsebab korang ingat aku and untuk mak dan ayah tanpa korang sapa la aku kan??
berjuta juta terima kasih buat kawan-kawan yang wish aku melalui mesej,facebook,myspace.korang memang best weh.

18 menjadikan aku manusia yanglebih baek.hee

ps:untuk semua yg mengingati aku sebagai kawan.ANDA SEMUA MEMANG YANG TERBAEK.

No comments: