February 28, 2010

HAMMADDAMMAHHAMMADDAMMAH

kenapa saya HAMMAD.kenapa saya bukan joyah?mamat?halim?milah? dan sebagai denganya?bagus sangat ke HAMMAD ni?kacak sangat ke?pandai ke?bijak ke?baik ke?hot ke?semua tu memang la takdak seratus peratus kat manusia yang bernama HAMMAD ni tapi dia rasa dia oke la.
tapi dia hanya la perasan.HAMMAD ni cumalah seorang manusia remaja yang menginjak dewasa.gedik siket,suke peluk mak dia,puntal puntal rambut mak dia,suke layan movie,kalau awek ajak laju je dia g.tapi kalau kawan dia ajak kuar mesti lembab.dah la tuh kadang-kadangkan HAMMAD ni kan suke lepak dgn budak-budak dan main permainan budak-budak.
mana ada manusia sempurna.semua orang berlumba-lumba menuju kesempurnaan tapi yang mereka temui cumalah tititk kosong dalam kehidupan mereka.yeasss mmg kita tak sempurna tapi salah nak menjadi sempurna.kerana kesempurnaan adalah milik semua.HAHAHAMMAD
ps:jangan takut mengejar mimpi kerna dari mimpi menjadi realiti.

2 comments:

frhn ntsh :) said...

haha, HAMMAD special ape :)

farah mustafa, said...

eh eh , gmba dlm blog ni ada kat tumblr i laa , err .