February 19, 2010

CHILL KAWAN

Smlm jalan-jalan usha blog orang tu orang ini.then terjumpa satu blog ni.awek nie syg sangat kat mamat sorang ni.aku  pun tak paham kenapa.mamat tu dah ada awek baru.tp awek ni tetap jugak setia untuk mamat tuh.yang mamat tu plak aku tgk kalo hepi lupa minah tu.bila dia dah tension stress baru la terhegeh-hegeh nak cari awek tuh.
bukannya aku nak masuk campur hal diorang,tapi kesian la tengok si awek asyik banyak berkorban.kesian aku tengok.dah la tu.awek tu banyak dah banyak berhabis air mata untuk si mamat ni.aishh.nanti lama-lama kering plak air mata awek ni.tak lawa dah awek ni jadi.haishh
aku nak cakap lebih tak boleh la.sebab tak kena batang hidung sendiri.t dah kne brula kau taw kan?tapi tula adat bercinta,ada jadi ada tak jadi.tapi tak apelah.asalkan korang bahagia yer?


ps:jangan nangis-nangis lagi taw kawan blogger aku

No comments: