January 13, 2010

HIDUP INI INDAH

Duduk rumah.makan tidur.aktiviti biasa aku.hrmmm cuti lepas spm nie memang agak membosankan.mahu keluar tidak berteman.mahu bekerja tak sampai seru.duduk rumah macam anak dara jela.putihkan muka bak kata mak.haha.mengisi masa lapang masa cuti nie kan aku rasa kita kena la buat dengan macam-macam aktiviti yg berfaedah.takdela keluar melepak ke buang masa berjam-jam dengan benda yang memang tak berfaedah kan?kalau taknak buat duit pun sekurang kurangnya kita tambahkanlah diri kita dengan ilmu yang bergunakan?hahaha aku cakap banyak macam la aku manfaatkan masa aku dengan sebenar-benarnyakan?walaupun aku tak manfaatkan dengan sepenuhnya tapi aku rasa boleh la ;P

Weh korang aku ada masalah.nak kene tolong kawan aku yang kemurungan selepas pindah ni.mak bapak dia mintak aku tolong psikokan anak dia.bagi anak dia bersemangat sikit nak sekolah.nak kata aku pakar takde pakar manakan.tapi selalu gak la aku basuh otak kawan aku nie yang perangai dia memang pelik.haha kalo aku berjaya kakak dia belanja aku.semoga Berjaya ya buat diri sendiri :]

Rancangan minggu ni.bangun pagi-pagi,hantar adik sekolah,sambung tido,sarapan pukul sebelas,mengarut dalam ruangan maya,petang-petang keluar rumah,jogging.mungkin aktiviti ni berjalan sampai aku dapat kerja kut?baek.sudah tiada apa yang hendak dikatakan lagi :}

ADIOSSA

No comments: