December 29, 2009

THEKITERUNNER AND THENEWYEAR

last last week akhirnya berjaya jugak aku menghabiskan membaca buku the kite runner.semmengnya buku yang best dan terbaek bg aku.haha mmg xtaw nk ckp ape.buku tuh mmg besh.movie dia pun org ckp besh jugak??ntahla aku pn x pnah nuntun lg movienye.apepun buku tuh hampir buat aku nangeh weh.yela kwn baek betray bdk tuh tp dia tetap setia.haishhh papepun mmg satu buku yg bagus n x rugila aku melabur beli buku tuh hahha.

well next book me talk pretty one day.still tgah bce.agak menarik la buku nie.pasai budak x lei ckp bi dgn betul.haha len kali aku citer lg pe yg beshh nyer pasai buku tuh haha.

yeahhh 2009 sudah taman.2010 akan dtg.harap taun dpn jd tahun bertuah buat aku.azam2 yg tertangguh taun 2009 kne buat tahun 2010.ermm ckp pasal azam.azam untuk 2010 masih xda lg.lebih baek aku setelkan azam 2009 sebelum aku buat azam baru kn??hahha.oke lupa kekecewaan 2009 ingatkn kenagan manis 2009.kenangan pahit 2009 akan cube elakkan.perangaii kne tukar sket.haha cri tman spesel target utama 2010 kut??haha xpe tuh leh setel kemudian.ermm yg plg pntg 2010 kalo aku jumpa kwn baru jgn lupa kwn lama.xda yg lama xdala aku.haha

ermm sape sape lei tlg aku x??2010 aku nk kerja.korang lei crikan kerja untk aku x??gaji x seberapa pn xpe la.asalkan dpt pengalaman.kalo sesape lei tlg aku t aku blanja korang.taw taw tlg saya hahaha.k lah nothing to talk lg so dada

FULLSOP.

No comments: