October 9, 2009

RAYA DUA PUOLOHH

hari nie sya mahu membuat pengakuan yang sya mmg xda pa2 perhubungan dengan cikgu seperti yang dinytakan oleh namira.dowhh aku segan kut tyme td uhh..kaw lei bawak aku g jumpa cikgu tuh??aku ingat korang maen2 je??nyesal cakap kat farah mcm tuh lak..hahha..tp naseb bek aku pandai cover macho dpan cikgu uhh..huishh korang nie kalo nak cari jodoh bg la kau org yg sesuai ngan aku sket.yela aku muda lg bg la ngan org yg seusia aku.tp cikgu tuh comel gak la.lei tahan tp dh berpunya bluwekk hahaha.tp xpa la at least hasrat cikgu uhh nak jumpa aku termakbul dh a kan ??chewwahhh haha papepun trimas atas pe yg korang wat td heeee.tpkan bkan ke salah kalo anak murisd ske kat cikgu??huishh aku pun x paham la pe yg korang pk smpi korang nk kenen kan aku ngan cigu uhh???haishhh hahhaa

FULLSTOPP

No comments: