February 7, 2009

keterujaan yang melampau

jam baru sahaja berdetik ke waktu 4.53.dikala orang lain masih enak dibuai mimpi mimpi yang indah ku pula dihadapan komputer untuk menghebahkan keterujaan yang melanda.hari nie arie sukan.mungkin kwn2 lain tak paham kenapa aku sangat excited pasai hari sukan nie.aku smmnyer tak suka sangat arie sukan nie.dari aku form 1 aku mmg malas dgn hari sukan kerna aku terpaksa berlari kesana berlari kesini.tapi tanggapan ku kini berubah dek usia ku yang semakkin lanjut.lanjut bukan bermakna ku dh tua.ku masih muda ku masih punya tenaga tp dek kerana aku sudah mengjakau usia 17.17 juga bermakna tahun terakhirku berada di sekolah.17 juga bermakna tahun terakhirku menyambut hari sukan.disebabkan inilah keterujaan ku bertambah tambah.aku telah mengambil bahagian dalam beberapa acara.aku telah melibatkan diriku dalam acara perbarisan dimana aku bersama sama sahabat ku tyra suhaib fahmi syahir.bagi kami ini adalah hari terakhir sukan bg kami.dalam acara perbarisan aku diletakkan di hadapan sekali.bukan nak rasa bangga atau bongkak.tp aku amat suka sekali berada di hadapan.aku juga telah disuruh oleh pengurus rumah sukanku untuk menjadi leader dalam perbarisan ini.itulah sebabnya kamu mungkin akan melihat aku teragak over.bersemangat dan sebagainya.ahh ku kan ia sahaja kata2 orang.kerna sememangnya mulut manusia mmg tak boleh ditutup.huh pg nie pkul 630 aq mesti terpacak di sekolah.yela terpacak sbb aku nak kalerkan muka aku dengan kaler hijau.cikgu pun ada yang tegur aku kerna pagar gigiku yang bewarna hijau.aku pun membalas sahaja.alaa cikgu semangat rumah sukan cikgu.ermmm.aku berharap segala yang dirancang pagi ini akan berjalan seperti biasa.tiada papa yang menggangu.ku harap tuhan kan mengerti.semangat dan keterujaan ku ini.



fullstopp..

No comments: