January 6, 2009

5/1/o9

tahun baru kelas baru kawan baru lesen baru motor baru segalanya baru.semalam 1st day kat sekolah.tak banyak yang berubah kat sekolah melainkan pagar yg dh nroboh tuhh ganti ngan pagar baaru.so peh nieyhh x da la budak2 yg dtg lmbt lri ikut situhh hahahha.ermmm bdk2 yg klas ngan aq taun lepas pun cma tinggai 12 belas org je kowt.tp ok gak la aq lei 1 kelas ngan tirex balek.lepas setaun kami berpisah kini kami rujuk kembali chewahh.hahahaha ermm ha ada bdk baru kat kelas aq.namanya shuhaib kowt.budak subang.1st day kat kelas cikgu dh wat lawak ngan dyer ckp sekolah lama dyer ada longkang kn??hahahhaahah.ermmm kedudukan dlm kelas aq duduk 2nd last.uduk sebelah ketua kelas uhh.hahah.belakang aq shuhaib dpan aq tikah n amira.yg laen aq x ingat sangat.ermmm


rehat taun nieyh asa laen mcm sket almaklum r senior taun lpas dh belah so kitorang la take over tmpt dyeorang.tp still asa laen tataw knapa.maybe kktrg x besa lg kowt tah r.1st dy skewlah blek awal cekgu mesyuarat.oleh sbb balek awal am pun mintak r aq tolong antar dyer g rumahnya nak antar bku n amek kamera dyer punya battery.so aq pun bwak la dyer.peh tuh dh smpi sekolah ktrg lepak la kt bwh tangga bersam bdk2 form 4.aq pun lpak r,agak lama r coz tggu adek aq.dyer g mengorat bdk form 1 kowt.tah r.peh tuh blek r rumah.smpi umah aq tido sbb pnat sgt peh uhh bgn nk g latian motosikal coz nk amek lesen mtoesokk.hahahah.lepas abesh latihan jer aq trus rushing sbb nk g tuisyen bio.agak ok la cekgu tuhh.xdala boring sgt cme kpala aq tiba2 pusing sbb xmkn tengahari kowt.almaklum la aq nie mkn kne ikowt time hahah blek umah je smayang maghrib truzz aq tidoo.then mak aq gerak suruh mkn nasik mkn ubat then aq tido...smpi pg isyak pun tinggal.hahahah.x g sekolah pun arienie...

fullstopppp

No comments: