December 28, 2008

minat

minat.semua orang punyai minat .minat aq??mungkin agak berbaza dgn anda anda yang ada disana.saya minat art.art itu cbang nya luas kan??so sy lebih kpd penulisan kt indah yang menghiburkan hati yang gundah gulana.saya juga minat sama bunyi bunyian yg dihasilkan.bunyi bunyian juga adalah art bukan??hahaha


banyak kwn2 saya suka sama photograph.saya pun minat juga.tp saya lg minat sama gambar bergerak iaitu video.kenapa??bg sy gambar bergerak punya lg byk jiwa.hahaah.walaupun x sehebat photograph tp bg sy itu amat mengasyikkan.kalo orang yang minat photograph kita panggil photographer org yg wat gambar bergerak kita panggil cameraman.mungkin namaya x se gah photographer tp bg saya itu mmg menarik.


knapa minat gambar bergerak??ntah nie semua sbb c fatul the hoopers tuh r.dyer la yg mendedahkan sye tentang dunia camera nieyh..dyer tlah memberi saya ilham untuk mendokumentarikan hidup saya ini.hahhahah.lgpun gambar dgan suara kan satu benda yang menarik.hahah.ermmm so minat saya adalah art.art itu idup.idup ituh luas.so kiter enjoy,hahaahaah

fatul the hopper my hero

No comments: